بهترین تورهای گردشگری

بهترین تورهای گردشگری

بهترین تورهای گردشگری

بهترین تورهای گردشگری

تور گرجستان نوروز ۹۶

گرجستان از مهمترین مقاصد گردشگری است که بنا به اینکه تلفیقی از فرهنگهای مختلف است دارای دیدنی های زیادی است که باید با سفر به این کشور آنها را مورد بازدید قرار داد. یکی از روشهای مسافرت به کشور گرجستان، تور زمینی است. تور زمینی گرجستان در واقع یکی از محبوب ترین روشها برای سفر به این کشور است چرا که توریستها طی سفر زمینی دیدنی های بیشتری را مورد بازدید قرار می دهند.اگر می خواهید برای تور گرجستان نوروز ۹۶ برنامه ریزی کنید یکی از روش های انتخابی می تواند سفر زمینی باشد هم کم هزینه تر و هم از جذابیت های بیشتری برخوردار است .
اگر قصد دارید با تور زمینی  به این کشور بروید، در مورد موقعیت جغرافیایی این کشور این را بدانید که گرجستان کشوری که در شرق دریای سیاه قرار گرفته است و یکی از زیباترین مناطق جهان به شمار می رود و این را هم بدانید که پایتخت آن شهر تفلیس است که با استفاده از تور زمینی بهاین شهر و دیدنی های آن را مورد بازدید قرار دهید. در ادامه باید گفت که این کشور در منطقه اوراسیا واقع شده است که مرز میان اروپا و آسیا محسوب می شود؛ این کشور کوهستانی و پرباران است و بنابراین با استفاده از تور زمینی گرجستان بهتر می توانید از مناطق دیدنی، یعنی شهرها و روستاهای مسیر دیدن کرد.در واقع کشور گرجستان آب و هوا و موقعیتی و زیبایی همچون مناطق شمال ایران دارد و بنابراین گردشگران ایرانی زیادی در آنجا دیده می شود. اگر با ر به این کشور بروید متوجه می شوید که بیشتر شهروندان گرجستان مسیحی هستند و چیزی در حدود ۸۴ درصد آنان از نژاد گرجی هستند و از نظر گویشی به زبان گرجی سخن می‌گویند.


با استفاده از تور گرجستان می توانید سواحل زیبای باتومی را ببینید و از آفتاب گرم آن نهایت استفاده راببرید. فقط با استفاده از این تور است که قادر خواهید بود کوهستان های گرجستان را به خوبی مشاهده کنید. کوهستانهای کشور گرجستان سرچشمه رودهای متعددی هستند و عبور رودخانه از شهرها و و روستاهای این کشور آنها را دیدنی تر کرده است و به همین علت است که ما به شما توصیه می کنیم با تور زمینی گرجستان به این کشور بروید.آژانس هایی که در زمینه مجری مستقیم تور اروپا فعالیت می کنند معمولا خدمات سفر به این کشور هم ارائه می دهند.
این کشور یکی از کشورهای نیمه اورپایی نیمه آسیایی است که دارای جاذبه های گردشگری زیادی است و اکثر شهرهای آن دارای اماکن تاریخی و جاذبه های طبیعی برای توریستها هستند که در طول سال به شهرهای گرجستان سفر می کنند. یکی از این شهارهای کرجستان باتومی است و پیشنهاد می کنیم حتما در برنامه تور گرجستان نوروز ۹۶ خود برای این شهر برنامه ریزی نمایید. باتومی گرجستان دارای جذابیتهای طبیعی و تاریخی فراوانی است که چشم هر بیننده ای را خیره می کنند. اگر بخواهیم برای آن دسته از کسانی که قصد سفر به باتومی گرجستان را دارند در مورد این شهر صحبت کنیم باید بگوییم که باتومی شهری بندری است که در ساحل دریای سیاه قرار گرفته و بنابراین جذابیت های یک شهر ساحلی را دارا است و اکثر کسانی که ساحل را برای گذراندن تعطیلات انتخاب می کنند به باتومی گرجستان سفر می کنند.

در ادامه باید گفت که باتومی گرجستان از طریق بندر روابط تجاری و مسافرتی خود را با اروپا و سایر قاره‌ها به انجام می رساند. باتومی گرجستان یکی از زیباترین شهرهای توریستی کشور گرجستان است که بنا به برنامه ریزیهای اخیر کشور گرجستان در تدارک زیرساختهای توریستی در این شهر، به اکثر کشورها و توریستهای آن معرفی شده است و همین عامل هم نقش مهمی در اقتصاد این شهر و مردمان آن داشته است و دارد. اگر شما به باتومی گرجستان سفر کردید باید بدانید که از پر طرفدارترین مراکز باتومی گرجستان دریا و سواحل آن است و همچنین بلوار اصلی شهر هم از مناطق دیدنی باتومی گرجستان است. در ادامه اشاره به جاذبه های گردشگری باتومی گرجستان باید به مواردی دیگر هم اشاره کرد: مثلا مجسمه یادبود مدیا، باغ گیاه شناسی باتومی، آکواریوم باتومی و… اما صرفا نام بردن از جاذبه های گردشگری باتومی گرجستان کفایت نمی کند و باید از نزدیک همه آنها را مشاهده کرد.

می توانید برای کاهش هزینه های سفر خود حتما از مجری مستقیم تور گرجستان برای این منظور استفاده نمایید.
بنابرای پیشنهاد می کنیم تا با سفر به باتومی گرجستان از این اماکن دیدنی و تاریخی و طبیعی دیدن کنید و لحظات خوشی را در باتومی گرجستان سپری کنید.

 

تور گرجستان نوروز ۹۶ و هزینه زندگی در آنجا
برای کسانی که قصد مهاجرت از کشور را دارند، کشور گرجستان به عنوان گزینه مهمی تلقی می شود و با ی برآورد هزینه زندگی در این کشور این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت انتخاب می کنند. اگر شما هم در نظر دارید تا به کشور فوقسفر، قبل از سفر هزینه زندگی در آنجا را برآورد کنید تا در زمان اقامت برای شما مشکلی پیش نیاید.
اگر بخواهیم در مورد هزینه های زندگی  برای شما صحبت کنیم باید ادامه دهیم که هزینه های زندگی در کشور گرجستان با توجه به سلیقه افراد در نوع تغذیه و نوع پوشاک متفاوت است و به طور قطع و یقین نمی توان گفت که هزینه دقیق چقدر می شود و نمی توان گفت که به طور مثال یک شخص یا خانواده به طور دقیق نیازمند چقدر هزینه کردن دارد.
اما با یک نگاه کلی به آمار و با یک نگاه به سطح متوسط قیمت اجناس و خوراکی ها در کشور می توان هزینه زندگی در آنجا را اینگونه تخمین زد.
در مورد هزینه ها بنا به گزارش اداره ملی آمار کشورگرجستان حداقل هزینه زندگی برای یک خانواده دو نفره در ماه چیزی در حدود ۲۳۲ لاری است و برای خانواده سه نفره ۲۶۱ لاری خواهد شد و برآورد هزینه برای خانواده چهار نفره ۲۹۰ لاری است؛ هزینه زندگی  برای خانواده پنج نفره ۳۲۶ لاری خواهد بود و برای یک خانواده شش نفره ۳۸۵ لاری هزینه زندگی را شکل می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.