بهترین تورهای گردشگری

بهترین تورهای گردشگری

بهترین تورهای گردشگری

بهترین تورهای گردشگری

تور بلغارستان یکی از تورهای اروپا است

تور بلغارستان یکی از تورهای اروپا است که در طول سال مسافران زیادی را به بازدید از جاذبه های گردشگری بلغارستان می برد. ما برای کسانی که می خواهند به دیدن شهرهای این کشور بروند در این مطلب جاذبه های گردشگری شهر صوفیه را مورد معرفی قرار داده ایم.
یکی از جاذبه های توریستی صوفیه به عنوان پایتخت کشور ، میدان شاهزاده الکساندر باتنبرگ است. شما می توانید با تور لحظه آخری بلغارستان به این مکان بروید و زیبایی های ان را از نزدیک ببیند.

در مورد این میدان باید بگوییم که با نام باتبرگ نیز شهرت دارد. در ضمن این میدان بزرگترین میدان در شهر صوفیه، پایتخت بلغارستان است. وجه نامگذاری این میدان هم برگرفته از نام الکساندر جوزف باتنبرگ ، اولین شاهزاده بلغارستان مدرن است.
یکی از جاهای دیدنی در صوفیه پارک بورسوا گاردینا است که نام دیگر آن باغ بورسوی است. این پارک از قدیمی ترین پارک های صوفیه است و قدمت آن به سال ۱۸۸۴ بر می گردد. این باغ دارای دریاچه، جنگل های انبوه ، خانه های چوبی تزئینی و دیگر امکانات رفاهی است
بسیاری از فرهنگ دوستان برای شرکت در دو جشنواره با تور بلغارستان به صوفیه سفر می کنند. یکی جشنواره موسیقی صوفیه است. زمان برگزاری این جشنواره اوایل ماه جولای است. از سراسر جهان گردشگران زیادی برای بازدید از این جشنواره به صوفیه می روند.


دومین جشنواره، جشنواره هفته های موسیقی است. این جشنواره یک جشنواره بین المللی موسیقی است و شاید یکی از دلایل سفر با تور بلغارستان به شهر صوفیه در این ایام باشد.
امیدواریم شما هم بتوانید با اطلاع از قیمت تور بلغارستان، برنامه سفر به شهر صوفیه را برای خود و خانوده تان بچینید و سفر پر خاطره ای از رفتن به این کشور و بازدید از جاذبه های گردشگری آن برای خود رقم بزنید.

 

در بلغارستان به کجا برویم؟
اگر سفر به بلغارستان را انتخاب کرده اید و نمی دانید با تور بغارستان به کجا بروید، با ما در این مطلب همراه باشید تا اطلاعاتی در زمینه گردشگری بلغارستان را به دست آورید.
در سفر با تور لحظه آخری بلغارستان حتما به بازدید از صومعه ریلا بروید. این صومعه به عنوان اورشلیم بلغارستان شهرت دارد و بنابراین تاریخ شناسان زیادی در طول سال به این منطقه سفر می کنند و آن را مورد بازدید قرار می دهند. از نظر موقعیت جغرافیایی این صومعه در شمال شهر صوفیه و بر بالای کوه ها قرار گرفته است و بنابراین دارای چشم انداز بی نظیری است. این منطقه به پیروان ارتدوکس تعلق دارد و در زمانهای مختلف مورد بازسازی قرار گرفته است به طری که آخرین بار در سال ۱۸۰۰ میلادی مورد بازسازی قرار گرفته است. صومعه ریلا دارای حیاط بزرگی است و تقریبا شبیه به کلیسا است. در مورد معماری آن باید بگوییم که سقف این صومعه با کاشی تزیین شده است و بسیار زیبا است.
اگر با تور ارزان بلغارستان به این کشور سفر کردید، حتما به پلودیو بروید. پلودیو از نظر وسعت دومین و بزرگترین شهر در کشور بلغارستان بعد از شهر صوفیه است. شهر پلودیو از چند منظر مرکز جذب گردشگر است: یکی موقعیت جغرافیایی آن است چرا که بر روی تپه ای زیبا قرار گرفته و چشم انداز طبیعی زیبایی دارد و دیگر سبک معماری ساختمانهای آن است. سبک معماری بناهای پلودیو به دوران رنسانس بر می گردد که بسیار زیبا هستند.
در سفر به بلغارستان حتما به بازدید از هفت دریاچه بلغارستان بروید. این منطقه در طول سال و د رهمه فصول سال پذیرای گردشگران زیادی است. در اطراف این دریاچه ها آبشارهای زیبایی وجود دارد که با کوهنوردی اندکی می توانید آنها را ببینید و سفر پرخاطره ای را تجربه کنید. بنا به افسانه های محلی بلغارستان این هفت دریاچه از اشک چشم غولی که در فراق معشوق اش اشک می ریخته است به وجود آمده اند.

 

 

چه مدارکی برای تور بلغارستان الزامی است ..؟
اصل پاسپورت با ۶ ماه اعتبار کامل ، یم قطعه عکس تمام رخ ، رنگی سزمینه سفید ۴*۳
کپی صفحه اول و دوم پاسپورت و صفحات دارای ویزا روی برگه A4
گواهی بانکی به مدت ۳ ماه
در صورت ریجکت شدن کلیه مدارک مبنی بر علت رد شدن ویزای جهت اخذ ویزای بلغارستان
گواهی اشتغال به کار ، جواز کسب ، پروانه مطب با اساسنامه شرکت با ترجمه
تکمیل فرم مشخصات فردی به صورت کاملا دقیق و صحیح
کپی تمامی صفحات شناسنامه روی برگ A4 جداگانه
چک ضمانت شخص ثالث به مبلغ ۲ میلیون تومان برای هر نفر
مدت زمان لازم برای اخذ ویزا ۱۰ روز کاری می باشد.
علاوه بر هزینه بیمه ی مسافرتی محاسبه شده در پکیج برای تمامی مسافرین ، ۶۰.۰۰۰ تومان مازاد برای بیمه افراد ۵۵ سال به بالا اخذ می گردد.

 

دیدنی های تور لحظه آخری بلغارستان
شهر تاریخی نسبار
شهر تاریخی نسبار بناهایی مانند ارگ شهری , معبد آپولو , میدان عمومی , استحکامات شهری و خانه های چوبی را در خود جا داده است و گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سوی خود جذب میکند .
شهر باستانی نسبار در استان بورگاس روی شبه جزیره ای در دریای سیاه واقع شده است .
این شهر سه هزار سال قدمت تاریخی داردو بنیان گذار ان تراسیان ها میباشند انچه اکنون از این شهر تاریخی باقی مانده است ساختمان هایی است که به دوران یونان یا هلنستیک تعلق دارند .
همچنین در شهر نسبار قلعه ای وجود دارد که در زمان جکومت بیزانس امپراطور رم شرقی بر این منطقه احداث شده است .
در قرن ششم پیش از میلاد مسیح مردمی که از یونان به این منطقه مهاجرت کرده بودند در این شهر ساکن شدند .
شهر تاریخی نسبار در زمان حاکمیت امپراطوری رم شرقی بر سواجل دریای سیاه مهم ترین شهر بندری این منطقه شناخته شده است .
خانه های چوبی نسبار در قرن نوزدهم میلادی احداص شده است و هر کدام از انها نمونه ای ارزشمند از هنر معماری قرن نوزده میلادی در این منطقه بشمار می ایند که اکنون گردشگران زیادی برای دیدن این عنر به شهر نسبار بلغارستان سفر میکنند .
در سال ۱۹۸۳ یونسکو شهر نسبار را به دلیل خصوصیات ویژه ی این شهر تاریخی و تنوع آثار موجود دران در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده است .

 

شهر بلو گراچیک را در برنامه تور بلغارستان خود قرار دهید.
شهر بلو گراچیک بلغارستان بین دو کوه واقع شده است که در ۱۸۲ کیلومتری شمال غرب صوفیه قرار دارد . در این شهر صخره هایی عظیم همانند یک قلعه طبیعی قرار گرفته اند که در زمان های گذشته توسط رومیان و بلغاریان مورداستفاده قرار میگرفته است . این اثر تاریخی طبیعی به عنوان سمبل و نماد طبیعی بلغارستان به رسمیت شناخته شده است

صومعه ریلا
شهر صومعه ریلا در منطقه ای کوهستانی در دامنه جنوب غربی کوه های ریلا ۲۰ کیلومتری صومعه ریلا و ۳۴ کیلومتری دوپینستا و ۶۵ کیلومتری کیستندیال قرار گرفته است .
در قرن ۱۴ روستا تحت مالکیت صومعه ریلا بوده و ممکن است به عنوان دریسکا نام برده شده باشد بعد ها به عنوان ایرلی در سال ۱۵۷۶ میلادی ثبت شده و جزو دولت عثمانی نامیده شده است .
در روزگار باستان نیز این منطقه توسط یونانیان و رومیان مورد سکونت بوده است.

 

 

بازدید ازجنگل سنگ کاری شده با مجری مستقیم ترو بلغارستان
جنگل سنگ کاری شده بلغارستان یک پدیده منجصر به فرد طبیعی واقع در ۱۸ کیلومتری غرب وارنا است.
بازدید از ای جنگل تنها در تابستان امکان پذیر میباشد . در این جنگل پدید های شگرف و جالبی از بقایای ماقبل تاریخ و ستون های سنگی ۵ الی ۶ متری که هر توریستی را مات و مبهوت کرده است مشاهده میکنید.

 

شهر وارنا بلغارستان

گشت های گلدن سندز
علاوه بر استفاده از ساحل ها و امکانات تفریحی و ورزشی در گلدن سندز میتوانید از جاذبه ها . گشت های شهری استفاده کنید
هزینه استفاده از این گشت ها حداقل حدود ۳۰ تا ۴۰ دلار برای هر نفر میباشد

 

تور شب بلغاری
در تور شب بلغاری پس ازگذشت از جاده های ساحلی وجنگلهای انبوه وارد منطقه زیبای آلبنا میشوید که با قطار های تفریحی گشتی عالی در منطقه زیبای آلبنا زده و وارد باغ رستوران آلبنا میشوید که در جلوی در باغ با نان و نمک اط گردشگران استقبال میشود و ضمن صرف شام و نوشیدنی های مختلف و انواع سالاد اجرای موسیقی زنده بلغاری لذت گشت را دوچندان میکند همچنیین تماشای رقص بی نظیر بر روی اتش و هیزم گداخته شده و همجنین حرکات نمایشی مهیج و مفرح گردشگران را بیش از بیش سرگرم میکند.قیمت تور شب بلغاری حدود ۵۵ تا ۶۰ لوا میباشد.

 

بازدید از تور کشتی دزدان دریایی را از مجری مستقیم تور بلغارستان بخواهید
این تور یک تور جذاب و تفریحی است که مسافرین به دو دسته تقسیم میشوند و هرکدام سوار بر کشتی جداگانه شده و با توپهای آبی ازداخل کشتی به سمت هم آب میپاشند که لجظات شادی راب رای گردشگران رقم میزند و ان دسته از گردشگران که مایل نیستند خیس بشوند میتوانند در قسمت بالای عرشه قرار بگیرند
در تور کشتی دزدان دریایی معمولا کباب ماهی به همراه نوشیدنی های مختلف سرو میشود.
قیمت تورکشتی دزدان دریایی حدودا ۶۰ لوا میباشد .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.