بهترین تورهای گردشگری

بهترین تورهای گردشگری

بهترین تورهای گردشگری

بهترین تورهای گردشگری

اگر می خواهید با تور اروپا سفر کنید


اگر می خواهید با تور اروپا سفر کنید و تعطیلات خوبی را ترجبه کنید، ما به شما تور بلغارستان را پیشنهاد می کنیم چرا که این کشور مملو از آثار تاریخی و هنری و طبیعی است که باید به این کشور رفت و آنها را از نزدیک مورد بازدید قرار داد. در این مطلب برای آن دسته از کسانی که با اطلاع از قیمت تور بلغارستانقصد دارند سفرشان را می خواهند عملی کنند، معرفی جاذبه های گردشگری پلوودیو  را در نظر گرفته ایم که امیدواریم برای شما مفید باشد.


پلوودیو دومین شهر بزرگ این کشور است و یکی از جاذبه های گردشگری آن کلیسای مادر مقدس است. قدمت این کلیسا به قرن نهم بر می گردد.
علاقه مندان به فرهنگ و هنر می توانند به ساختمان تئاتر رومی پلوودیو بروند و از جاذبه های گردشگری آن بازدید کنند. این بنا در مرکز شهر قرار دارد که در ورودی آن سنگ یادبودی با کتیبه های یونانی در آن قابل مشاهده است. نکته جالب این بنا آن است که دارای ۷ هزار صندلی است که در قالب بخش هایی با نام محله های این شهر تقسیم بندی شده اند و در قدیم اهالی هر منطقه برای دیدن تئاتر می دانستند که بادید کجا بنشینند.

 


کسانی که به مطالعات مردم شناسی علاقه دارند می توانند با تور ارزان بلغارستان به پلوودیو بروند و از موزه قوم نگاری آن دیدن کنند. این موزه دارای ۱۲ نمایشگاه است که هر کدام به موضوعی خاص تعلق دارند. در هر نمایشگاه مردمان هر منطقه از نظر اقتصادی، معیشتی، مذهبی و … مورد بررسی قرار گرفته اند. سبک معماری این بنا بسیار زیبا است و علاقه مندان به هنر معماری هم می توانند از این بنا بازدیدی هدفمند داشته باشند. سبک معماری موزه باروک است. باروک نوعی هنر در معماری است که در آن قواعد تناسب رعایت نمی شود و همه چیز بنا به حواس هنرمند خلق می شود که زیبایی های خاص خود را دارد. در این موزه آرشیوی از اسناد، کتاب ها و عکسهای مرتبط با قوم نگاری وجود دارد که بسیاری از تاریخ شناسان، جامعه شناسان و مردم شناسان  به این شهر می روند و از این موزه بازدید به عمل می آورند.

 

قیمت تور بلغارستان مناسب با بازدید از ساحل ماسه های طلایی گلدن سندز
مروارید سواحل بلغاری دریای سیاه سرزمین ماسه های طلایی گلدن سندز است که در شمال وارنا قرار گرفته است .
به شکرانه پوشش گیاهیی منحصر به فرد , طراوت و خنکی جنگل , پهنه گسترده ماسه های طلایی . آرام و امن فضایی ی نظیر را برای توریست های خود فراهم کرده است
همچنین تسهیلات ورزشی تفریحی بسیاری همچون زمین های تنیس , مینی گلف , زمین های والیبال و بسکتبال در امتداد گذرگاه ساحلی آن وجود دارد
در گلدن سندزاستخر های شنا با آب معدنی و سرسره های آبی همواره طراوت و شور و نشاطی غیر قابل تکرار را به گردشگران ارائه میدهد .
مجموعه تفریحی گلدن سندز نزدیک به ۱۰۰ لنگرگاه برای قایق های تفریحی عرضه مینماید .
همچنین هتل های مجهز گلدن سندز با ظرایطی عالی آسایش میهمانان گرامی را فراهم مینماییند و اوقات خوشی را برای گردشگران رقم میزنند
هتل های گلدن سندز از معروف ترین هتل های زنجیره ای دنیا میباشند
این هتل ها با زمین های چمن , گلزار ها و حنگل احاطه شده اند که امکانات بسیار مناسب و جذابی برای آب درمانی با وجود چشمه های آب معدنی ارائه میدهند .
فاصله ساحل زیبای گلدن سندز تا وارنا حدود ۱۷ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی وارنا ۲۵ کیلومتر میباشد

 

جاذبه های گردشگری صوفیه

میدان شهزاده الکساندر باتنبرگ
بزرگترین میدان صوفیه میدان شاهزاده الکساندر باتنبرگ میباشد که با نام باتبرگ نیز معروف است .
نام این میدان برگرفته شده از نام الکساندر جوزف باتنبرگ اولین شاهزاده بلغارستان مدرن است .
میدان الکساندر پاتنبرگ صوفیه بی شک مناسب ترین محل درپایتخت بلغارستان برای برگزاری کنسرت های بزرگ در هوای ازاد و تظاهرات ,راهپیمایی از جمله رژه ارتش در روز سنت جورج و دیگر نشست ها است .
در طول حکومت کمونیست بلعارستان این میدان به اسم نهم سپتامبر نامگذاری شده بود که نماد کودتای دولت کمونیست در ۹ سپتامبر سال ۱۹۴۴است.
این میدان از سال ۱۹۴۹ تا سال ۱۹۹۹ محل ارامگاه بزرگ جورج دیمیتروف بوده است. دیمیتروف یک سیاستمدار کمونیستی بود و جزء اولین رهبران کمونیستی بلغارستان از سال ۱۹۴۶ تا سال ۱۹۴۹ بود. . تزار نام دیگر این میدان تا قبل از سال ۱۹۴۴ بوده است . که علت این نام کذاری نزدیکی ان به کاخ سلطنتی سابق بوده است.
گالری ملی هنری اکنون در میدان الکساندرباتنبرگ واقع شده است .

 

 

پارک بورسوا گاردینا در صوفیه
باغ بورسوی یا بورسوا گاردینا از قدیمی ترین و شناخته شده ترین پارک های صوفیه پایتخت بلغارستان بشمار می اید که در سال ۱۸۸۴ ساخت و ساز ان اغاز شد و به نام تزار بوریس سوم نام گذاری شد.
در سه دوره متفاوت این باغ تحت نظر سه باغبان مشهور بوده است که هر سه انها با توجه به طرح اولیه به توسعه و تکمیل باغ کمک شایانی کردند .
اخرین باز سازی پارک بورسوی در سال۱۹۸۶ انجام گرفت و در همان سال این پارک به عنوان یک بنای تاریخی و باغ هنری ثبت شد.
این باغ دارای جنگل های انبوه و خانه های چوبی تزیین شده و دیگر امکانات رفاهی است.
در سال ۱۹۴۴ پس از به قدرت رسیدن رژیم کمونیست نام پارک به پارک ازادی تغییر کرد و چس از سقوط ان به نام سابق خود بازگشت .
مکان های دیدنی  با تور ارزان بلغارستان

ویلکوترنوو

ویلکوترنوو شهری زیبا همراه با تاریخی غنی در کشور بلغارستان است که در گذشته پایتخت دومین امپراطوری کشور بلغارستان بوده است . ویلکوترنوو دارای موزه ها و مکان های تاریخ و شهری محبوب میان گردشگرانی است که قصد سفر از گوشه ای از بلغارستان به گوشه ای دیگر را دارند
ویلکوترنوو مکانی عالی و فوق العاده برای کوه نوردی و اسکی است . تپه های سوتاگوارا بهترین مکان برای شروع یک کوهنوردی جذاب و فوق العاده میباشد . در ویلکوترنوو مکان های زیبا و منعددی برای گردش و بازدید وجود دارد . همچنین کارمندان مرکز اطلاعات توریست ها نیز اطلاعاتی جامع و کامل به همراه نقشه در اختیار گردشگران قرار میدهند .

در خیابان گورکو ویلکترنوو گردش کنید

در مسیر رفتن به سمت قلعه های شهر از سمت های قدیمی شهر گذر خواهید کرد در این قسمت ها خانه ها و ساختمان های بسیار قدیمی وجود دارد این خیابان مکانی عالی برای گرفتن عکس های هنری و استفاده از مناظر زیبای شهر میباشد . همچنین برای اقامتمیتوانید از هاستل های این خیابان استفاده کنید که مکانی جالب و ریبا برای اقامت میباشند

در کافه شکرزینیستا قهوه بنوشید

این کافه مکانی فوق العاده است که با مبلمان هایی به سبک قدیم اراسته شده اند . گردشگران میتوانند در فضای عالی و ارامش بخش این کافه قهوه های اصیل ترک بنوشند و از معماری کافه لذت ببرند
سواحل بلغارستان
ساحل کاکائو
برخی از ویژگی های بارز این ساحل میتوان به شن خوب , تپه های شنی طبیعی , اب تمیز , شیب کم در کف دریا , رستوران ها وکافه ها و امکانات ورزشی اشاره کرد .نوار ساحلی ساحل افتابی بیش از ۸ کیلومتر طول و ۵۰ متر عرض دارد .ساحل کاکائو همچنین برای مهمانی بزرگ تابستانی که هر تابستان برزگزار میشود معروف وشناخته شده میباشد .در این ساحل شگفت انگیز فرصت های بسیاری برای تفریح و ورزش مانند اسکی روی اب – چتر نجات – پرواز با گلایدر – قایقرانی – قایق پاروئی – قایق بادبانی – کرجی – اسکوتر – والیبال ساحلی و مسابقات ورزشی برای افراد اماتور و حرفه ای فراهم شده است .
ساحل البنا
البنا یک استراحتگاه دلکش ابی و جذاب است که به دلیل قرار گرفتن آن به دور از شلوغی فضایی ارام شیب کم درکف دریا و محیطی سبز برای تعطیلات خانوادگی ایده ال میباشد
از جمله تفریحات ورزشی موجود میتوان اسکی روی اب , قایق سواری , قایق تفریحی , موج سواری , جت اسکی , ماهیگیری زیر اب , والیبال ساحلی را نام برد.
ساحل البنا یک مکان خوب برای کسانی که دوست دارند افتاب بگیرند است فقط باید توجه داشته باشند که برای دوری از گرما زمانی را انتخاب کنید که دمای هوا ۲۵ درجه باشد و بادی خنک و خیف از جانب دریا بورزد

    دوشنبه 8 آذر 1395

    تور بلغارستان نوروز ۹۶

    نویسنده: مهران زلقی   

    اگر شما قصد دارید تا نوروز امسال را در سفر باشید و برای مقصد خود یکی از کشورهای اروپایی را می خواهید انتخاب کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر تا به حال به کشور بلغارستان نرفته اید امسال را با تور بلغارستان نوروز ۹۶ حتما سری به این کشور زیبا بزنید و از مکان های دیدنی انجا بازدید نمایید.در این بخش برای علاقه مندان به سفرهای نوروزی سعی کرده ایم به معرفی بخش های مختلف این کشور بپردازیم تا بتوانید با چشم اندازی صحیح نسبت به رفتن و یا نرفتن به این کشور اقدام نمایید.با ما در ادامه همراه باشید .
    جاهای دیدنی بلغارستان

    یکی از مناطق گردشگری و پر هیجان این کشور غار چشم خدای ان میباشد
    مردمان از ابتدای خلقت به عار نشینی علاقه داشتند و در غار ها زندگی میکردند
    در این عصر حاظر غار های زیادی وجود دارند که در باور های مردم وارد شده اند و به انها اغتقاد و عقیده دارند و غار های زیادی هم وجود دارد که هنوز کشف نشده اند
    از این غار های زیبا در بلغارستان غار چشم خدا است . این غار که سقف ان به صورت شگفت انگیز و باور نکردنی با دو سوراخ طبیعی و بزرگ ایجاد شده استو رو به اسمان است و فضای بیرون از غار و اسمان را در درون به نمایش میکشد به اسم مستعار چشم خدا در بین مردن بلعارستان شناخه شده است.

     

     

    از دیگر عجایبی که می توانید در تور بلغارستان نوروز ۹۶ آنرا مشاهده نمایید درختیاست که شبیه یک انسان است
    این درخت توسط دیان کوزو عکاس ۴۹ ساله ی اماتوری کشف شده است
    این درخت در جنگل های کوهستان بالکان کشف شده است این درخت راش ۶۵ فوتی است تقریبا حدود ۲۰ متر است
    چرا این درخت به این شکل رشد کرده است ؟
    ایا این درخت یکی از درخت های انسان نماست یا همچون داستان های افسانه ای مردی است که در جنگل گم شده است و دچار نفرین گردیده
    این موضوع هر چه که باشد ارزش این را دارد که برای دیدن ان سری به جنگل های کوهستان بالکان زده شود
    گردشگران و مردمی که از این درخت دیدن کرده اند از شدت هیجان زبانشان بند امده است
    نسبت تناسب دست و پا و دیگر قسمت های این درخت دقیقا شبیه به انسان است.

     

    در تور بلغارستان حتما سری به این شهر ها بزنید :
    بهترین شهر های این کشور برای گردشگران صوفیه و وارنا است
    خدمات مربوط به تور بلغارستان
     ویزا
     بلیط رفت و برگشت به وارنا با پرواز تابان
     ۷ شب اقامت در هتل
     صبحانه و خدمات طبق تور ارائه شده
     راهنمای فارسی زبان
     بیمه مسافرتی
     سیم کارت
     گشته شهری بانهار
    این خدمات مربوط به تور ۷ شب و ۸ روز وارنا میباشد
    صوفیا و وارنا از شهر هایی هستند که هم جاذبه های گردشگری متنوعی دارند و هم مراکز خرید بزرگ و معتبر برای گردشگرانی که قصد خرید دارند .
    مدارکی که برای اخذ ویزای بلغارستان الزامی میباشد:
    اصل گذر نامه همراه با ۷ ماه اعتبار کامل یک قطعه عکس تمام رخ رنگی زمینه سفید (۵/۳ *۵۴)
    تکمیل فرم مشخصات فردی بصورت کاملا دقیق و صحیح
    کپی تمامی صفحات شناسنامه روی برگه A4 هرکدام به صورت حداگانه
    گواهی بانک به مدت حداق سه ماه
    کپی صفجه اول و دوم پاسچورت و صفحات دارای ویزا روی برگه A4
    پرینت ۶ ماه اخر حساب با جداق موجودی ۱۵ تا ۲۰ ملیون تومامن و برای سرپرست خانوار ۲۰ ملیون به بالا
    چک ضمانت شخص ثالث به مبلغ ۲ میلیون برای هر نفر
    گواهی اشتغال به کار – جواز کسب – چروانه طب یا اساسنامه شرکت
    در صورت رد شدن از سفارت سایر کشورهای اروپایی کلیه مدارک مبتنی بر علت رد شدن ویزا جهت اخذ ویزای بلغارستان الزامیست.

     

    وارنا در تور نوروز ۹۶ بلغارستان
    پس از صوفیه و پلوودیو سومین شهر بزرگ بلغارستان وارنا است .
    این شهر در ۴۷۰ کیلومتری شمال شرقی صوفیه قرار دارد و شهر های مهم اطراف ان دوبریخ , شومن و بورگاس هستند .
    شهر وارنا در کرانه دریای سیاه در نزدیکی دریاچه وارنا قرار دارد و از بنادر مهم در بخش شرقی بلغارستان به حساب می اید .

     

    اقتصاد وارنا
    از نظر اقتصاد گردشگری شهر وارنا نقش بسیار مهمی برای مردم کشور بلغارستان و مردم مناطق خود دارد .
    در بازارچه های اطراف این مناطق ساحلی انواع و اقسام جانورانی نظیر طوطی , تمساح , مارهای کوچک و بزرگ , میمون موجود است و گردشگران در ازای پرداخت مبالغی این موجودات را در اختیار گرفته و با انها عکس یادگاری میگیرند .
    اهالی شهر وارنا از انواع و اقسام شگرد ها برای کسب درامد از گردشگران بهره میبرند .
    اجاره دادن سایبان و تخت هایی که در حاشیه های ساحل وجود دارد , اجاره دادن ماشین و موتور , اجاره دادن دوچرخه و اسب های کوتاه قد از جمله شگردهای مردم وارنا میباشد .
    وارنا از شهر های در حال توسعه و فعال بلغارستان میباشد
    وارنا دارای جاده های ازتباطی خوب . هوای عالی . حمل و نقل دریایی و حمل و نقل با راه اهن است .
    شهر وارنا سومین مرکز بزرگ صنعتی بلغارستان است و در صنعت کشتیرانی , کشتی سازی و تعمیرات کشتی فعالیت میکند.

    هزینه سفر به تور بلغارستان نوروز ۹۶

    هزینه های معمول سفر به بلغارستان

    هزینه هتل و هاستل
    اتاق های خوابگاهی هزینه ای بین ۱۲ تا ۱۸ لوا به عبارتی ۷ تا ۱۰ دلار است
    هزینه اتاقهای خصوصی بین ۲۷ تا ۳۶ لوا به غبارتی ۱۵.۵ تا ۲۰.۵ دلار برای اتاق های یک تخته یا دوتخته است .
    هزینه هتل های ارزان قیمت بستگی به مکان و نوع اتاق دارد و بین ۳۶ تا ۷۰ لوا برابر با ۱۵ دلار متفاوت است

    هزینه غذا و مواد خوراکی
    با پرداخت مبلغ ۲.۵ لوا معادل ۱.۵ دلار میتوانید یک همبرگر تهیه کنید
    اما اگر بخواهید عذایتان را از منوی مک دونالد انتهاب کنید باید ۹ لوا معادل ۵ دلار هزینه پرداخت کنید
    اما اگر بخواهید غذای محلی بخورید میتوانید با پرداخت ۱.۳ لوا معادل ۰.۷ دلار غذایی به اسم بانیکا که از حمیر . پنی و کره به همراه نان و سویس تهیه میشود را بخرید
    همچنین در بلغارستان عرفه های خیابانی زیادی وجود دارند که میتوانید از انها ساندویچی ترکی به اسم دونر که از مرغ سبزیجات و سس درست شده است تهیه کنید در بلغارستان مکان های زیادی هستند که تنها با پرداخت یک دلار یا کم تر میتوانید پیتزا تهیه کنید

    هزینه حمل و نقل
    هزینه حمل و نقل عمومی در بلغارستان بسیار ارزان است هزینه اتوبوس های محلی بین ۱.۳ تا ۴.۵ لوا است هزینه جمل و نقل ریلی بسته به مسیر متفاوت است . کرایه تاکسی ها نیز از ۱.۲۵ لوا شروع میشود که راهی مناسب و ارزان برای گردش در شهر است

     

    هتل هایی که برای تور بلغارستان نوروز ۹۶ به شما پیشنهاد می کنیم :

     

    هتل اینتر نشنال یک هتل ۵ ستاره است
    موقعیت مکانی این هتل در قسمت مرکزی گلدن سنتز و رو به ساحل واقع شده است
    از امکانات این هتل میتوان به صرافی , استخر روباز , استخر معدنی و رستوران اشاره کرد .
    از امکانات اتاق نیز سشوار , تهیه مطبوع و حمام اختصاصی و … را نام برد .

     

    هتل ادمیرال دقیقا در مرکز و در ساحل شهر وارنا واقع شده است .
    هتل امیرال یک هتل ۵ ستاره است .
    از امکانات اتاق میتوان به تلوزیون – تلفن – سشوار – تهیه مطبوع – دوش و حمام – توالت اشاره کرد
    امکانات خود هتل نیز شامل رستوران اصلی – استخر سرباز – استخر سر پوشیده – استخر مخصوص شنای کودکان – ارایشگاه – بدنسازی – ماساژ درمانی – گاو صندوق در پذیرش صرافی – محل خرید – صبحانه و شام است .
    هتل دبل تری بای هیلتون

    این هتل در شهر وارنا در مسافت ۲۰ دقیقه ای شمال غرب ماسه های طلایی در منطقه مترو پلیس مقابل دریای سیاه و درمیان انبوهی از درختان واقع شده است
    امکانات اتاق : اینترنت – پذیرش ۲۴ ساعته – تلوزیون – حمام – یخچال – تلفن – تهویه مطبوع
    امکانات هتل شامل :
    این هتل دارای ۱۹۶ اتاق معمولی . لوکس و سوئیت میباشد هتل دارای استهر سرپوشیده گرم هم برای کودکان و هم بزرگسالان میباشد . استخر سرباز ماساژ . بدنسازی . سونا . پارکینگ . حمام بخار . رستوران های متعدد . بیزینس سنتر از دیگر امکانات هتل است .

     

     

    از دیگر مقالات ما دیدن فرمایید :

    تور فرانسه , مجری مستقیم تور فرانسه تور لحظه آخری فرانسه , قیمت تور فرانسه , تور ارزان فرانسه , تور فرانسه نوروز ۹۶ , تور ایتالیا مجری مستقیم تور ایتالیا , تور لحظه آخری ایتالیا , قیمت تور ایتالیا , تور ارزان ایتالیا , تور ایتالیا نوروز ۹۶ , تور اسپانیا , مجری مستقیم تور اسپانیا , تور لحظه آخری اسپانیا , قیمت تور اسپانیا , تور ارزان اسپانیا , تور اسپانیا نوروز ۹۶ , تور اروپا , مجری مستقیم تور اروپا , تور لحظه آخری اروپا , تور ارزان اروپا , قیمت تور اروپا , تور اروپا نوروز ۹۶ , تور ارمنستان , مجری مستقیم تور ارمنستان , تور لحظه آخری ارمنستان , قیمت تور ارمنستان , تور ارزان ارمنستان , تور ارمنستان نوروز ۹۶ , تور گرجستان , مجری مستقیم تور گرجستان , تور لحظه آخری گرجستان , قیمت تور گرجستان , تور ارزان گرجستان , تور گرجستان نوروز ۹۶ تور بلغارستان , مجری مستقیم تور بلغارستان , تور لحظه آخری بلغارستان , تور ارزان بلغارستان , قیمت تور بلغارستان , تور بلغارستان نوروز ۹۶ , تور قبرس , مجری مستقیم تور قبرس , تور لحظه آخری قبرس , تور ارزان قبرس , قیمت تور قبرس , تور قبرس شمالی , تور قبرس جنوبی , تور قبرس اروپایی , قیمت تور قبرس شمالی , قیمت تور قبرس اروپایی , قیمت تور قبرس جنوبی , تور لحظه آخری , تور نوروز ۹۶

    نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.